Helgen

Har knappt haft nå tid alls att sitta vid datorn i helgen, därför har jag inte bloggat på väldigt länge :p Finns säkert massvis av saker jag vill skriva men som jag glömt bort. Men aja får väl se vad jag får ihop för ett inlägg :)

I fredags umgicks jag med louise hos henne medans vi väntade på att segisarna serena och pernille skulle bli klara så det blev party ;) Och tack vare att jag och louise var klara så snabbt så fördrev vi tiden med att bokstavligen döda mig, men som tur var så fick louise liv i mig igen! <3 Vill inte skriva exakt vad som hände i och med att jag vet inte vilka som läser detta :p Men vårat påhitt blev lyckat till slut! Så nu vet jag vad jag ska göra när jag fyller 18 :) Sen var vi i alla fall hos pernille hela kvällen, det var väl trevligt :) Blev lite drygt framåt slutet, gick hem vid 1 kanske men hade lika trevligt för det ;)

Lördagen var seg, låg i sängen ett bra tag framåt dagen. Minns inte om jag gjorde nå vettigt alls under dagen faktiskt :p Framåt kvällen gjorde jag och louise oss iordning sen gick vi ner till kyrkan och kollade på lucia med Erika, det var en upplevelse i sig xD Sen drog vi oss hem till Beccis och viktoria :) Den kvällen var bra, mycket trevligt folk och väldigt bra stämning. Riktigt kul var det! :D Värre blev det när alla gick ut, men men vi bor i ström vad ska man förvänta sig?

Söndagen var lika seg som lördag morgon. Låg bara i sängen till 1 typ :p Sen kom jag fram till att det skulle vara skönt att komma ut lite. Så jag louise och Fredrik gick ner och tittade på dansuppvisningen i sporthallen, kändes som att det skulle vara kul att se hur Sofi klarade sig ;) Sen var vi även och badade, väldigt effektiva ;) haha. Sen hem och såg film och tog det lugnt! :)

2 dagar och 22 timmar kvar tills bussen går!
HEM :)<3

Dåligt stil dålig stil. Usch. Man gör inte så, även fast du inte tycker så.. Man tar faktiskt hänsyn till andra spelar ingen roll hur mycket man känner personen. Och människa, stå för det du tycker annars är det ju ingen mening!!

Du är glömd, känns helt otroligt jävla skönt! du är helt borta!!! Har inte ens ditt nummer kvar! Minnena med dig är förträngda!! äntligen!


Börjar veckan med att försova sig, GRETT! Men var så otroligt trött imorse! Tog mig igenom skolan iaf :) Sen skytte och där hade vi jultävling. Jag kom tvåa och vann en noblesse ask ;) hihi. På sörgård var det julmiddag och tomte och paket! :) Det var gott och trevligt :)

Sen fick jag och louise ryck och började städa rummet xD fast vi var tvugna, har gått i några dagar med olika strumpor på mig, så idag hade vi strumpjakt ;) Men hjälpte inte så mycket för jag hann aldrig tvätta ändå så :p Sen kom Fredrik och såg film med oss ;)

Min hjärna är tankelös, helt otroligt. Det känns faktiskt skönt och positivt :) blev ett lite sådär lagom långt inlägg det här :)

Nu ska jag göra nå annat ovettigt ;)
ciao.

jag vill orka. jag vill fortsätta.
Varför känns det som jag faller nu när det äntligen går uppåt?
du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0