En dag närmre imorgon

Det värsta jag vet är att säga nej till en vän, eller jag tycker att det är svårt och jobbigt att säga nej till det mesta! Men just till en vän, jag hoppas vi alla hittar en bättre kväll :) Jag är inte bara en vanligt elev på hjalmar utan även elitidrottare, det är så svårt att hinna med både skola,träning och vänner men jag försöker verkligen så gott jag kan :)

Och idag ja vad ska man säga om dagen? Mest förvirrande men det är ändå skönt att det finns en pojk som gör så att dagarna går framåt. Även fast han inte ser mig så som jag ser han :/ Men sånt är livet och jag är  feg jag är rädd för att bli sårad så jag tror jag stannar här, jag vågar inte ta nästa steg även om jag skulle vilja. Jag får helt enkelt invänta tiden, en underbar dag kanske du upptäcker mig!

Hade som sagt utvecklingssamtal idag med mina tränare. Trodde det skulle bli jobbigt men det var bara positiva saker, men de sa även att de visste varför jag hade varit så nere och haft så dåliga resultat i början av hösten. Konstigt alla i strömsund vet väl vad som hände under den tiden.. Den tiden jag började skriva den här bloggen faktiskt, jag använde min blogg för att jag ville att folk skulle se att jag brydde mig och visa hur jag mådde. Den tiden så hemsk men ändå så underbar! Den tiden ändrade hela min framtid! och jag skulle fortfarande vilja skruva tillbaka tiden.. Jag startade lite av mitt nya som jag skrev om förrut, att jag orkar inte sitta och lyssna och jag vill säga ifrån och visa vad jag tyckte.. Vi pratade om sörgård och uppdelningen mellan skyttar och 5-dagars. Snacka om att jag blev arg när dom klagade på 5-dagars igen, varenda gång bara negativa saker, det är faktiskt inte dom som stör mig!! Alla skyttar är inga änglar, de kan faktiskt göra ifrån sig en massa ljud dom med!

Nu ska jag plugga plugga och plugga lite till. Vilket otroligt roligt liv det känns som jag har (:

Imorrn är det onsdag, hehe. Inga lektioner för jag och Emma ska informera om samhälle programmet för 9orna! Skönt det, får väl se hur det går xD

Kommentarer
Postat av: Serre =)

Nemen, så gulligulligt av dig ;)



Klart vi ska ha roligt, det kan inte bli annat när vi är ute tsm :D

2008-12-03 @ 08:30:36
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0