4 klöver

Fick en fyrklöver i min chokladkalender idag, så jag undrar självklart vad som kommer hända idag? :)

Onsdagar är otroligt sköna :) Slutar klockan 12 och inte så jobbiga lektioner heller. Nackdelen är att jag inte får se snyggot något.

Tänk att man aldrig blir nöjd? Man ser hela tiden något negativt i allt, as drygt. Jag har sådan beslutsångest men nu är jag även rädd att såra någon om jag väljer ett beslut.. Det är inte lätt och som sagt så är man tydligen aldrig nöjd.

det är fortfarande 500- här. brrrrrr! :s höll seriöst på att frysa ihjäl bara hem från skolan. Jag tänker bara gå ut en gång till idag och det blir till hockey hallen fram och tillbaka. Måste ju vara med på fysen ;)

Känns inte som jag har så mycket vettigt att skriva idag. Så ska nog gå och tvätta lite nu istället! :p

Kommentarer
Postat av: Fredrik ;)

bra att du tvätta min tröja så den blir vit och fin :) haha

2008-12-10 @ 21:47:23
URL: http://haringendotcom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0