1 december

Julstämning!
kallt som bara den ute! brrrrrrrr!

Igår kväll var första gången på väldigt länge som jag hade jätte svårt att somna, även fast jag var trött så ville inte kroppen komma ner i varv.. As jobbigt.. Så låg och snurra och vred mig i över 1 timme innan jag lyckades somna. Och imorse så var jag något fruktansvärt nära att skita i spanskan, var så otroligt trött! Men jag är glad att jag tog mig till skolan ändå, idag har det varit en bra skoldag :D

Skyttet idag gick förbaskat surt! I alla fall dom skotten jag sköt till en tävling! Sen efteråt då gick det att skjuta igen, suck meningslöst... Sen spela jag innebandy och nu tjatar jag igen men det är nå fruktansvärt vad jag saknar att spela innebandy!!! <3 Allså att spela på riktigt i ett lag! Nora ibk, något att minnas!

Kvällen blir lugn.
Plugga lite och tvätta om det finns tid.

17 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0