Nattens sanningar..

Hehe bara för att jag måste få uttrycka mig lite om saker och ting!! :)

* Jag STÖR mig sjukt mycket på en person, svartis? Jaa kanske det, hon har ju nämlingen mina stora kärlekar runt sig..

* Jag stör mig på att bara GE OCH GE OCH GE, kul om man skulle FÅ nå tillbaka också.. (Med detta syftar jag inte på alla mina sötnosar!)

* Killar (MÄN!!!) i uniformer är URSEXIGA.. I topp är såklart poliser!! Brandmän och vakter funkar också. Även snickarbyxor på killarna, Grr! ;)

* I'am in love! AND I HATE IT.

Nu ska jag iväg till min egna värld i One tree hill!
PUSS OCH GOD NATT.

Kommentarer
Postat av: Erika

Re: Men den är ju typ röd?...eller... mena du på sidan innan man klickar på den? ;)

2011-03-06 @ 11:36:54
URL: http://ewreka.blogg.se/
Postat av: Erika

Re: I love it 2!! :D



Vit?? hmm... knaaass! :P

2011-03-06 @ 12:51:59
URL: http://ewreka.blogg.se/
Postat av: Louise

Män i grön uniform är helt okej det också! ;) hihi Hoppas allt är bra med dig! <3

2011-03-06 @ 13:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0