Det är inte du, det är mig det är fel på..

(Sitter ensam en söndag, låtar spelas som får mig att tänka tillbaka. Kände för att skriva av mig, tänkte flera gånger om jag skulle publicera detta eller inte.. Men va fan!! Får väl se om jag tar bort det om en stund igen eller inte. OBS varning för lång och tråkigt text, läs på egen risk!!)

Jag har tänkt lite, eller nja jag har tänkt alldeles för mycket! ;)

Jag har i alla fall kommit fram till att jag har varit singel i snart 2 år, oups den tiden har gått fort. Då har jag inte räknat med dessa idioter som man bara strulat med i några dagar..

Men ändå två år, jag har tre förklaringar till detta.
* Antingen må jag vara skitjobbig som flickvän så killarna bara vill strypa mig ;) (Tror dock inte på detta alternativ, så underbar som jag är) hehe.
* Jag träffar fel killar helt enkelt, jag har en inbyggd magnet inom mig som dras till idioternas idioter? (Denna tror jag på)
* Jag har bott i strömsund... (detta säger väl allt? Inte så mycket att välja på och ja jag kanske är lite kräsen.) hehe.

Men int är ja bitter för det inte, även fast man önskade att slippa gå och lägga sig i sängen ensam varje natt.. ;)

Nu tänkte jag ta upp detta om idioter istället, ja mina ex alltså. Absolut inte alla min ex men en större del av dom beter sig som arslen idag. Är det tacken efter allt man upplevt tillsammans? Vette fan. Jag skulle nästan kunna säga att jag inte har några ex, inga jag pratar med längre på det viset i alla fall.. Säger väl hej lite då och då men inte mer.. Som om att det aldrig varit vi liksom..

Är det så svårt att visa att man bryr sig?

På tal om ex och killar och idioter så blir jag bara illamående, förstår inte vad som händer i ett viss umgänge just nu. USCHA! Har hört så många killar prata skit om tjejer (om mig med) men väljer ändå att umgås med dom och blir till och med tillsammans.. Jävla dubbelmoral..

Är det så svårt att vara ärlig?
Eller är varenda pojkjävel bara ute efter att få ligga??

Även fast jag har haft många ex som betett sig som svin så finns dom kvar, det är fruktsansvärt jobbigt. Dom har byggt ett rum i mitt hjärta och ska tydligen stanna där för alltid.. Jag kan erkänna att det finns 3 killar som jag aldrig ens släppt mina känslor för, jobbigt bara att dom har gått vidare.. Eller har verkligen alla det? Det är frågan.. Men som vi brukar säga, det funkar aldrig en andra gång! Men det finns en, som inte ens har varit min.. Just nu pratar vi inte med varandra för han är ett arsle som stampat på mig när jag redan låg ner! Men dum som jag är så glömmer jag inte det underbara, den bästa jag har mött och den värsta..

Känns som att detta bara blir massa babbel men jag har inte tvingat er att läsa.. haha!

Påtal om killar så fick jag nu ett sms av en.. Han är speciell, det har aldrig varit vi. Folk skulle tappa hakan om det skulle bli vi.. Men jag har sett en ny sida av honom.. Men orkar man satsa och åter igen bli sårad som av alla andra killar? Inte för att tycka synd om mig själv men fan vad mycket skit jag har varit med om tack vare killar.. :p

Vanligaste anledningar till att det tar slut mellan mig och en kille.
* Han blir tillsammans med sitt ex igen.
* Han hittar en 5 år yngre tjej. (typ)
* Svartsjuka jävlar lägger sig i och förstör det lilla man lyckats bygga upp.

Ungefär, som sakt dom vanligaste anledningarna.. (y) ( Finns även förhållanden som avslutas med otrohet, häkte och avstånd)

Okejokej, jag är ingen ängel jag heller!! ;) Men vafan!

Nej alltså vad vill jag komma med detta? Ingen aning, det är söndagsångesten som talar!! :)
Hej hopp.
Du kan vakna nu om du har somnat under inlägget!! ;)


Kommentarer
Postat av: lina

allt bra?:)

2010-12-05 @ 19:42:41
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: jossan

de kan du skriva upp, de var ju took billigt ;)

2010-12-05 @ 22:45:51
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0