8 november 19.50

Ramis är duktig ibland! :)

Fått mycker gjort idag, varit till dollar och fått en blöt promenad :) Och vi hoppa högt då 2 bilar tvunget var att tuta :p haha. Sen har jag skjutit 2 timmar, gick asbra förutom att min rygg hatar mig :p Och nyss har jag städat klart mitt rum! :D


Såå kul att sitta och titta i alla skolkataloger från mina 3 år här :)


Ikväll ska jag försöka läsa ut denna hemska bok. hua!

Nu är jag hungrig så nu tycker jag att kvällsfikat ska öppna, haha oj då det var bara 3 min kvar :p betyder nog att det redan är framme! :D

Tack för att du är så mycket mognare än mig! Tur att du sa ifrån för det hade inte jag gjort..


Jag tänker kämpa. Jag vill inte förlora dig! <3

MAAAT.
hej svejs.

Kommentarer
Postat av: R.a.m

Vem är det du inte vill förlora?

Det verkar som om du skriver om två olika männsikor? :P

2009-11-08 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0