4 oktober 21.15

Åt nyss höstens första saffransbulle! ;)
Nu är julen här :D
neej vänta nu.. Det är ju bara November än ;)


På tal om mitt förra inlägg så var det en fras jag kom på när jahn klagade på sina repiga skivor. Fråga mig inte huur jag kom på det, men jag behövde inte syfta på något speciellt eller hur?;)

Anonym om SANT!:
Vad har din pojkvän för repor då? :o :P


Det finns väl ingen som är perfekt eller hur? Varken du, jag eller din vän. Eller någon annan människa på denna jord, vi alla är olika!

Och nej, jag tänker inte ta upp de få nackdelar på min älskling! Han har ju trots allt mycket mer fördelar än nackdelar ;)

Men jag tycker helt allmänt att killar är skit ;) HAHA.

Idag har det varit en slödag, lite seg faktiskt. Men nu ska jag nog plocka undan mina kläder som ligger överallt sen ska jag nog gå och lägga mig och läsa! :)

Bara för att jag inte tycker om bildlösa inlägg så..
Igårdagens outfit!

lite tröjor, leggings och stövlar! höhö! ;)

GOD NATT.

En repa min älskling har är att han bor 50 mil bort..
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men även om han inte är 50 mil bort, då ses ni väl ändå inte, eller? ;)

2009-11-04 @ 21:48:32
Postat av: din vän

Vet du vem "RAM" är än ? :o

Jag tycker den personen verkar läskig :p

2009-11-05 @ 17:46:56
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0