4 oktober 11.00

Yeei, min uppdatering är MVG! ;)
Eller inte..

Men det har varit fullt upp sen jag kom till Ström igen, träning, skola och umgås med vännerna! :)


Jag fattar inte? :p

Postat av: Ram
Jag saknar inte dig... :(
2009-11-03 @ 22:25:01

Postat av: Ram
RAM
2009-11-03 @ 22:26:20

Vem är du? xD

I måndags så vare skola sen hyrde jag och Louise film och vi var även en sväng på ringarna och jag färgade håret :) Eller ja, Louise färgade håret på mig ;)

Så nu äre lite brun rött, väldigt niice tycker jag :)

Igår var det tisdag ja.. Skola, eller ja en ovettig lektion och sen skytte. Gick väldigt bra på träningen så det känns bra :) Även Fystester på eftermiddagen.. Gick väl som vanligt typ :p

Sen trodde jag att jag skulle få en lugn kväll till att plugga, blogga, städa och lite sånt. Men icke :p Blev att följa med Louise till Jahn och Jakob och kika film. Haha ja det var trevligt fast jag sov halva sista filmen xD Det var något skönt att komma hem sen och lägga sig i sin säng och sova!! :D

Och om ni av någon konstig anledning har försökt nå mig på mobilen så tyvärr är jag inte tillgänglig på mobilen nu :p Jag känner mig naken!! Hua. Jag har inte betalat mobilräkningen så därför kan jag varken ta emot sms / samtal eller nå ut till er.. Detta är hemskt! :p Så när jag skrivit klart detta ska jag betala in räkningen så kanske ni kan nå mig imorrn ;) Annars nås jag på Louise mobil eller något :)

Nej nu ska jag fixa lite :)
ciao.

Och ja, jag stör mig nå grymt på att ens kille pratar om mig med sitt ex! Det erkänner jag ;) Får väl se vad som händer! :)

1 vecka kvar!
<3

Party på fredag!
På ringarna!
KOM! :D

Kommentarer
Postat av: RAM

Du = RAM

2009-11-04 @ 11:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0