Nattliga tankar..

Skulle precis gå och lägga mig då markus skickade sms och frågade om jag ville vara social.. Javisst! Det slutade med en åktur till Hoting fram och tillbaka.. Ett ord, Spännande!!


När jag är med dig ensam känns det som att jag betyder mycket för dig, så som det var i veckan! Men nu när du är med dina kompisar så är jag som luft.. Du svarar inte på mina sms längre och du bryr dig inte alls! Jag är fan ingen vante! Nu lämnar jag dig och mina känslor för dig föralltid för jag vill aldrig må så här igen! Synd att jag måste träffa dig igen om du vill ha dina saker!!


Jag måste stå ut dom här 3 dagarna nu.. Det är fan 3 dagar för mycket!! 
När gick allting så fel?

God natt.
Sveriges Nationaldag idag! <3

hoppas det spö regnar imorrn så man har en anledning att ligga kvar i sängen hela dagen!!
såna tankar jag hade inatt ska man normalt inte ha, det är nästan så jag blir rädd för mig själv!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jaha, ja du ska bara köra ditt eget race och skita i alla andra!



tackar :)

2009-06-06 @ 10:31:57
URL: http://sandbergemelie.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Hoppas du får en bra nationaldag!



/E

2009-06-06 @ 11:41:24
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Beccis ^^

Meeh :( så tog ni inte en sväng förbi tåsjön och hälsade på mig :(

2009-06-08 @ 00:18:59
Postat av: Beccis ^^

Meeh :( så tog ni inte en sväng förbi tåsjön och hälsade på mig :(

2009-06-08 @ 00:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0