En ensam natt.

Kom fram till att jag sovit med min gullipojk i en vecka nu ;) Fast ikväll blir det tomt, nästa natt med och den efter den.. Fast som tur är så är det ju ingen undergång så jag överlever nog ;) han med :p

Idag tog jag mig till skolan iaf, *stolt* 2 lektioner hade vi, gjorde inge nödvändigt på någon utav dom. Vi är ju Sp lixom, vi är soft! ;) Det är faktiskt sant! :)

Efter skolan gick jag och louise och kolla om vi hade vårat hemliga projekt klart.. Men det hade inte kommit än :( ahu. Ganska bra ändå iof.. Hoppas verkligen på nästa vecka! :)

Imorrn går jag bara till skolan till halv 12, sen åker jag, Lotten och Mats till Sthlm ;) Tävling på lördag, 3 bästa går vidare! Jag är taggad som fan!! Jag vill verkligen skjuta bra. Träningen idag gick as bra, det var riktigt jävla roligt att träna när det gick så bra! :) Jaja, åker från Sthlm på lördag kväll så är uppe i Strömsund på söndag fm igen :)

idag ska jag påminna dig om att det var 1 års sen*

Nu ska jag fortsätta datanörda lite, sen kanske plugga lite grann om jag orkar.
pusshej

R.I.P louise glasögon som serena nyss hoppade sönder!

Kommentarer
Postat av: serena

jag vet att du INTE läser..



Haha, det är för att inte du är lika kol som mig? ;P

2009-02-05 @ 22:51:54
URL: http://serre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0