det kanske är du?

ojoj. träffade nyss en kille. Snygg, perfekt allt. tänker inte avslöja mer men GRR ;) Och det bästa av allt är att jag kommer få träffa honom igen! :D haha jag måste vara helt störd och sinnesrubbad men va fan!


kul att min mamma ringer och frågar vad jag har gjort med * i och med att det förhållandet tagit slut. Haha men det är faktiskt inte mitt fel ? :s tänk att till och med min mamma tänker så om mig.. då förstår jag hur ni alla andra drar såna slutsatser :)

Haha inatt vaknade ja av vibratorn på mobilen, jag förstår inte hur jag alltid vaknar när jag har ljudlöst :p jaja klockan var iaf runt 04.00 och personen i fråga frågar vad jag gör?? hm vad brukar man göra klockan 4 på natten? haha :D

Har i alla fall varit på livräddarutbildning i simhallen idag :) en upplevelse, men vi måste ha en träff till för vi hann inte med allt vi skulle göra :) efter att vi dykt och så blev det gratis fika på saga :) Nu måste jag bara till kommunhuset under veckan och hämta ut mitt passerkort sen kan jag bada när jag känner för't, GRETT ;)

nyss tryckt i mig mat. Ska ta mig ner till skyttehallen och panga lite, satsar på 200 skott får se om jag orkar det men jag känner att jag måste träna min uthållighet så nu jävlar.

saknar min louise som är i norge och min serre som är i söderhamn och min emelie som är hemma! <3

Kommentarer
Postat av: paula

du skriver roligt du :)

2008-11-08 @ 15:52:02
URL: http://hallonsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0