Surkärring, Inte jag heller? ;)

Min syster har alltid sakt enda sen jag var liten att när jag blir gammal så kommer jag bli en surkärring och ha fullt med katter hemma, även att sitta i fönstret och knacka på rutan när barnen låter för mycket ute på gården..
 
Är rädd att hon kanske har rätt?
Ligger i min säng nu och lyssnar på partyt som är vägg i vägg och jag är så irriterad!! Kan dock även vara att jag har sån huvudvärk också.. Är det inte tyst efter 22 då är surkärring i mig igång ska ni veta!! ;)
 
Dessa studentider..
 
Hehe känner mig lite gammal, var ju faktiskt bara 3 år sedan jag var i studentandan!
 
Puss, hoppas ni har en lugnare kväll än mig.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0