Evigt är en lång tid

Jag jobbar på att bli bättre på det här.. Att blogga alltså! :)
 
 
Onsdag idag, vaknade på frösön men hade för mycket energi för att slöa så tog mig in till stan för att luncha med veronica sen häng på cuppis.. Förstår inte varför jag alltid fastnar där? Blev sen en prommis med Ulla och sen träning för min del. Nu är det soffhäng men inom snar tid blir det sängen! Ensam..
 
Två instagram bilder (rerran) från senaste veckan!
 
Ulla blev trött efter allt bus i parken.. :)
 
 
Cuprums nya lokal börjar ta form. Premiär nästa fredag! Ojoj. (Det blir stor skillnad på lokalen så ni behöver inte känna att ni kommer till olearys!!) Hoppas bara att folk kommer att prata om Cuprum och inte "gamla Olearys".. Fint blir det i alla fall :)
 
Godnatt.
PUSS

Kommentarer
Postat av: linn

Där jag jobbar säger vi iallafall typ nya cuprum :)

2012-11-26 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0