Grym tjej

Dagen Efter Imorgon

Ni vet när det verkligen känns i hela kroppen att nånting ska hända, där är jag nu. Tror faktiskt att det kommer hända mycket intressant under helgen och på valborg. Känns som en bra kommande 7 dagar. Lite spännande, får väl se hur det blir :)

-
↑Detta skrev jag den 23/4, förra måndagen alltså.
Och jag är så glad att denna vecka är slut nu, haha! Om jag haft en spännande 7 dagar? Ohja. Tänk vad rätt ens känsla kan ha! ;)

Har jag sakt att jag är grym nångång? Näee men jag säger det nu då. Fan vad grym jag är ;) haha.

Igår var det mys hos serena sen mys hos sassa och kvällen slutade på G3 :) Trevlig kväll måste ja säga :)







Lyckades komma ihåg att ta några få bilder i alla fall..

Idag vaknade jag upp på strålande humör (kanske inte så konstigt! haha). Även att det var en fin vårdag så köpte en cola och satte mig i badhusparken med serena. Älskar vädret. Snart sommar :)



Nu blir det soffmys framför serier, haft ett grymt bra dygn. Tack alla inblandade ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0