WoOhoo

Har inte riktigt kommit till ro, har farit runt i över en vecka lite varstans så därför har bloggen varit lite tom.

Kom hem från Ström i torsdags och blev då en liten utgång med brudsen på kvällen sen jobb fredag och lördag.


Typ första bilden med min nya mobil! Jag och sassa :)

Idag vaknade jag tidigt för att vara jag och söndag! Så har hunnit med att lämna tillbaka jossans bil (Grymt skönt att köra när det är bar mark, nu är våren kommen!!!!), fika på törners, fika på tages och middag på bishop tillsammans med pubquizen :)

Imorgon är det måndag och planer för veckan är väl ungefär träning, tandläkaren, lite shoppingsugen, jobb och en efterlängtad utgång!

Puss, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0