Lite här och där

Hade en mysdag i strömsund i lördags :)
Blev jag, Serena, Emma och Hanna hemma hos Linnea :) Mycket prat och bus, underbart.
Dock visade ju strömsund sin rätta sida då det var stendött på byn sen ;)


Vinmys :)

Fick till två bilder under kvällen iaf typ :) hehe.

Kvällen kändes verkligen som en kväll tagen från då man bodde där ;) hehe.

Idag blev jag på sätt och vis tvingad att storstäda :) Skönt det ändå :)
Snodde även mins grannes tvättid (tror dock den inte hade tänkt att tvätta + att jag väntade en timme in på tiden)

Satte upp en lapp i alla fall för att vara snäll :) haha.

Nej nu ska jag snart hämta sista tvätten sen blir det sängen.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0