MysLördag.

Morgonen startade inte allt för bra då någon hade snott min tvättid kl 10.00.. haha jag skrev en fin lapp!

Gick och la mig några timmar till sen så startade jag storstädning här hemma. ALLT är städat! Så skönt. Imorgon får jag prova tvätta igen bara :)

Tänkte visa lite nya bilder från min nystädade lägenhet. Har ju inte visat hela min lägenhet än faktiskt :) Men här kommer det.















Saknas lite små grejer och ny tv och tvbänk men det kommer :)
Trivs verkligen i min ljusa fina etta. ♥

Efter storstädningen idag så unnade jag mig lite shopping över internet, hihi. Så kommer få paket nästa vecka av mig själv ;)

Nu blir det lite soffhäng innan sängen.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Erika

Hur fint som helst!! Lite skillnad mot din förra ^^

2012-06-04 @ 23:38:45
URL: http://enligterika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0