Dessa studenter..

Haha ååh vill lägga mig och grina nu.
Kom nyss hem från jobbet och möts av... nattklubb? haha. Fet party bakom väggen bredvid, hur kul på en skala? Jag överdriver inte om jag säger att jag känner basen i mitt bord där jag har fötterna på..

Och tjejer, man kan inte smyga med klackskor i ett ekande trapphus!

Det värsta är väl att krogen är ju inte ens öppen ikväll.. ska dom vara här hela kvällen?!?!? ;o

Men det enda positiva är ju att jag jobbar eftermiddagspass, hade jag börjat 04 imorgon så hade jag sett till att partyt var slut för länge sen ;)

Nog om mina grannar.. (Gaaash kan knappt tänka av all musik)

BOOOOTTEN UPP OCH RESTEN I HÅÅÅÅRET! (hörde detta just nu :p) Kanske ska joina dom? haha.

Tänkte se lite serie (FÖRSÖKA) sen sova snart (FÖRSÖKA)..
Haha åh less tjej! Har även för mig att en barnfamilj bor på denna våning, får se om dom säger ifrån..

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0