Som grodan i vattnet

Även fast gårdagen blev sen och man inte kom i säng förrän vid 3 så var jag och Sassa på badet klockan 10.00 och simmade! Då vaknade man till, riktigt skönt. Tydligen såg jag ut som 17 idag även fast det var 21 jag fyllde igår, dock gjorde det ju inget ;) hehe.

Lämnat mina gamla lägenhetsnycklar idag också så nu är jag av med den gamla lägenheten och inte behöver bry mig! Skönt!

Fick hit Serena när hon slutade skolan också så man fick mat och fika sällskap.

Hämtade ut min present från mamma också, nice!

Gott kaffe, men har lite att lära mig! Ska tydligen inte vara allt för lätt att göra kaffe jämt tydligen.. :p Mixern ska jag nog prova snart framåt kvällen :)

Nu börjar jag känna mig sjukt trött men man får väl inte lägga sig klockan 6? Får kämpa en stund till då.. ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0