Livserfarenhet!

Året var 2007, det var höst och jag tog mitt pick och pack och flyttade till den lilla byn Gud glömde..  Strömsund!

Bodde där i tre hela år! Konstigt nog är det nog det bästa och roligaste jag gjort hittills i mitt liv, så ångrar inte en minut ska ni veta!! :)

Tog inte lång tid innan man var en i strömsundsgänget.. haha! Vilka äventyr man varit på. Men i Strömsund så pratas det sjukt mycket skit (det kanske det görs överallt men känns som denna by är extrem på det) Meningslösa rykten och avundsjuka osv. Detta är faktiskt rätt roande kan jag berätta! :)

En dag kom pa hem från skolan och klev in på mitt rum där jag och Louise satt och berättade vad han hade hört i skolan. - Jag har haft trekant med er, kul va?! :D. Vid såna tillfällen är det skönt att någon berättar det för en, hur skulle man annars få reda på vad man gör? ;) Nej men strömsund har sin charm.. ;)

Varför jag kom och tänka på detta var att jag nyss satt och läste mina första inlägg här på bloggen, hade väldigt många vackra snälla kommentarer då! :) Skrattretande roligt.. Hur mogna är vissa människor egentligen? Men jag älskar er ändå :)

Dom/den som skrev dessa kommentarer vet jag inte idag vilka det är, men jag har ju mina misstankar! Och kommentarerna förgyllde mina dagar :D



Dessa kommentarer fick jag hösten 2008!
Antagligen läser just DU detta nu, för jag lär ju vara rätt intressant att snoka på fortfarande, eller?! ;)

-----

Tro inte på allt ni hör ni vackra människor! Ni vet själva vem ni är, vem ni litar på och vad ni själva har gjort! :) Men visst är rykten lite små roliga ändå? Att folka ORKAR lägga ner så pass mycket tid på det?

Jag tar aldrig åt mig, jag vet vem jag är och jag står för vem jag är och vad jag tycker! :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie hon själv

Oj, fattar inte ens att folk orkade skriva sånt på din blogg! Men, dom vet ju inte vem du är, och tog sig aldrig tid att lära känna dig. För alla som lärt känna dig, vet vilken underbar människa du är! <3

2012-01-18 @ 11:26:03
Postat av: Louise

Hahahaha det där med trekanten hade jag nästan glömt! Jag dog lite när jag läste det! Föll även en tår under detta inlägg.. Nostalgi, får man kalla det så? Gud vilken underbar tid det var, de där tre året!

2012-01-19 @ 10:15:20
Postat av: emelie

haha! jag älskar sånt här, det är så roligt när någon/några skriver en massa roligheter, som man själv vet lite mer om än de, och försöker "trycka" ner någon. ännu roligare är när de inte lyckas! :D jag saknar dig vännen, borde höras lite oftare, puss

2012-01-19 @ 20:01:22
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0