Förlåt min kära!

TIPS, ställ inte en take away mugg med tevatten och honung i, i samma jackficka som du har din mobil i! (ställ inte en take away mugg överhuvudtaget i en jackficka!! Hur kom jag på den iden? Skyller på att klockan var sex imorse..)

Så idag har jag badat min HTC och den är nu död! :/ Så jag var helt off från världen (kändes det som) mellan 06-12 idag då vi åkte till Göteborg och hälsade på min bror med familj då jag fick låna min brors gamla nokia! TACK! :) Kände mig i alla fall lite saknad då jag hade 5 sms och 1 missat samtal när jag startade telefon ;) hihi.

Men hur ska jag klara mig utan fb, wordfeud och mitt nya favoritspel bubble blast?
Tur att snake finns då!

Nog om min klantighet!
Började dagen med lite tävling, klantade mig rätt rejält i början men fick tillslut ihop 385/400. Så fick väl duga, gjorde ett bra avslut ändå! Räckte dock bara till en 31a plats av 55..

Bättre lycka imorgon! :)

Sen åkte jag och mamma som sakt till Göteborg där vi tillbringa resten av dagen! Fick leka lite med min brorsson wille, gullunge!! Händer tyvärr inte varje dag.

Nu vart det massa babbel..
hörs hej.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0