Dagen jag har väntat på..

är här.

Det går fortfarande trögt som i en uppförsbacke. Som fn. Bättre att ta all skit nu påengång så slipper man det senare, nu kan det bara gå åt ett håll. FRAMÅT!

Visste att just den här dagen skulle komma nån dag, dock inte just idag men nu är den här. Visste att den skulle bli sjukt jobbig men inte såhär..

Nu är jag arg på mig själv, att jag kunde tillåta mig själv. Visste ju att det skulle göra såhär ont. Vi människor är så jävla dumma ibland.

Vet bara inte vad jag ska göra nu? Känns som en del av mig försvann.. Måste hitta något att ersätta "luckan" med..

Min Lycka kommer väl också en vacker dag, eller?






Peppar mig själv med lite lyckliga bilder!

Puss, ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Emeliehonsjälv

Ville bara flika in och säga att du är helt underbar och makalös vännen! Du är vacker och otroligt bra! :)

2012-02-21 @ 10:13:28
Postat av: emelie

kom och hälsa på mig så kommer jag att fylla ut en bit av luckan iallafall! :)

2012-02-28 @ 16:01:16
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0