Black hallon!

Alla dagar blir inte riktigt som man tänkt sig.
Igår fick jag slappaste dagen på jobbet, nice. Då folk skulle vara lediga men var där ändå.. hehe blev en liten miss. Meen vad jag gjorde massa vettigt, storstädade vårat kontor. Det behövdes!! :)

Idag är det sol (än så länge) så det gick underbart att springa mina 3km nyss :)

Nu ska jag klä mig för hörde rykten om mc + sassa i detta fina väder?:) Hm ;) Iiiiih!

Igår ramlade det ner en tidning i hela östersunds brevlådor (typ) och i den hittade jag min arbetsplats och mig och serena ;) hihi.

The business magazine :)

Jajust, göra sig klar kanske?

PUSS

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, absolut, vitrinskåpet är klart, tvbänken med snart och då är det bara en trä bänk i köpet som ska målas. efter det är jag nästan nöjd ;)

2012-04-11 @ 21:06:20
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0