Grattis!

Ja grattis till mig som har namnsdag. woho!
Idag har jag snytit ut hjärnan flera gånger om, så nu vet ni! Men imorgon ska jag vara frisk för då ska jag mysa!! ;)

Tänkte visa lite helt random bilder från dom senaste dagarna :)
Wuuopwup.


Var sådär lagomt varmt typ i onsdags må det varit :p Idas lägenhet var ungefär lika varm!!

Kockarna blev sugna på pizza en dag.. haha hur kan man bli sugen på pizza när man har ett helt kök med massa gott i? :p

A la carte by Ida & I.

Och en helt vanlig dag på jobbet?
Hehe tagen igår då vi gjorde lite drinkar för att ta kort på som vi ska göra reklam för typ :) Sen kunde man ju inte bara hälla ut allt i slasken så atte.. ;) Kom på en helt ny drink också! kanon! :D

HejHopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0