Två veckor.

Jag har inte uppdaterat här på TVÅ VECKOR! Det är nog fan i mig rekord!

Men lusten har liksom aldrig slagit till.. ;)

Vad jag har gjort dom senaste veckorn kan jag dock inte berätta heller i och med att jg knappt kommer ihåg!

Kör lite blandade bilder då :)


pappcider..

Bal i Strömsund







Bus med serena och marcus!! :D


Lilla glassen frå ok.. :p

jag- Men jag vill ha den rosa skeden!
Marcus- Okej då!
Jag- Tack!! Har du slickat på den? :o
Marcus- JaaaaAaaaa! *asnöjd*


Och roadtripp!!! :)


Ida och jag, okej mest ida lyckades med en kanonmiddag här om dagen! SÅ fruktansvärt gott!!! :D


Fick en klubbsnopp av serena efter hon varit i magaluf! Tack så hemskt mycket precis vad jag önskade mig! ;)

Nej nu ska jag få på mig lite kläder sen åka till ida! Städning och tvättning står det på schemat idag! I helgen blir det äventyr!!! :D

PussHAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0