Sverige igen.

Kan faktiskt inte med ord beskriva min och Idas vecka i fina alanya i Turkiet! Veckan har bestått av sol bad och party! Det värsta var väl att man lärde känna för mycket folk där nere, hur troligt är det att man träffar dom igen? Älskar alla dom människor vi umgicks med, hotellpersonalen och restaurangpersonalen!! :') <3

Jobbigt att skriva om alla där nere, blir ju fanimej nästan tårögd. Nej inte nästan jag blir!!
Därför övergår jag till att lägga upp några bilder nu :)


Arlanda!
Öl och äpple.. hehe!

Polisbil!

Så här såg våra frukostar ut! :p

Vårat hotell!

Stek!
Cirka 30 grader varje dag!! :D

black and white!
gråter lite när jag ser denna bild :p bästa stället!!

Ner till stranden och kika lite :)

-

Min bebis Sam!!! <3

Utsikt över alanya!

Fler bilder kommer på fb då jag orkar! :) Nu längtar jag inte alls mindre tillbaka...

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Erika

Ser toook härligt ut!! :D

2011-06-27 @ 22:26:03
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0