BINGO!!

Jag tänker på bingolotto när jag hör ordet bingo, eller kanske lite på bilbingo också! Men bingo kan man ju räkna in lotter i också och även det hav av bingo som finns att spela online.

Själv har jag aldrig spelat något slags bingospel online tror jag utan jag har bara spelat bingolotto och köpt trisslotter på affären. Själv så vinner jag nästan aldrig, man måste nog ha lite tur i dessa lotter. På internet finns det ju dock massa olika bingo som man enkelt kan sitta hemma i soffan och spela, vissa gratis och andra för en liten slant. Det man får se upp med är att inte bli allt för fast och glömma allt annat runt omkring. Jag vet hur det är när man fastnar för något kul och vill bara göra det igen, igen och igen.


Sådär ser nog jag ut när jag väl vinner! :)

Nu i sommar kanske man inte sitter inne vid datorn så mycket men det finns även regniga dagar i svensk sommar. Då kan man ju passa på att spela lite bingo på internet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0