2011-01-25

Haft en rätt värdelös dag idag.
Ställde klockan på halv 9 för jag skulle duscha innan jag for på jobbet. Sjukt trött och när jag satte mig upp i sängen så snurrade hela min värld så det var bara att lägga sig igen.. Sov till 1 sen.. Nu mår jag bättre iaf :) Drygt att missa en arbetsdag bara..

Må va nå fel på mig, jag är sugen på pizza. JÄMT! Dygnet runt.. Haha. Bara så att ni vet :)

Så idag hade jag tänkt betala räkningar men får inte lönen förrän imorrn tydlligen? Aja.. Jag överlever :) Så har suttit vid datorn för mycket idag, har fixat lite med musiklistan tills på lördag ;D

Nej men har inget vettigt att skriva tänkte bara säga att jag lever.

Tjollahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0