2011-01-11

Wohoo dagarna bara flygerförbi! :)

Idag tog jag mig en för lång sovmorgon! Aja, sånt som händer :)
Håller på att laga mat nu, eller ja jag kokar ägg och tänkte göra äggmackor!

Sen ner på jobbet, drygt att vi har ökat öppettiderna. Blir sent nu även på vardagar, bara det kommer lite folk så ska det nog rulla på fint :)

Tänker inte visa en bild på mig nu för jag har fortfarande handduk på huvudet efter duschen..
Men ni kan få se mitt fina brännmärke som jag lyckades få i söndags.. :p

Inte så stort och märkvärdigt men fruktansvärt störande ska ni veta :p

Aja mina ägg har nog kokat färdig nu!
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: emelie -

Dagarna går fort, och snart kommer jag! :D

2011-01-12 @ 18:47:14
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Torsteinkatarina

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-07-26 @ 07:44:33
URL: http://torsteinkatarina.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0