2011-02-02

Du vet att jag är så jävla mycket bättre än dig det är därför du undviker mig! Du vet inte bättre.. ;)

Måste säga att igår träffade jag ödet, så nu vet jag att det finns! Visserligen ville ödet bara bevisa och sedan jävlas lite med mig. Men kul vare. Bara för att jag och erika pratade om det typ 2 min innan jag sprang iväg till bussen. hehe :)

Igår tog jag en liten städpaus och idag är jag genomförkyld men ska ändå kila iväg till tandläkaren alldeles strax så jag får det gjort.

Får se hur mycket jag orkar senare, om jag tar mig iväg till träningen eller ej..

PUSSHEJ.

Kommentarer
Postat av: emelie -

Va fan :( och jag som har studentfest imorgon, hehe!

Tack, och detsamma hörni :)

2011-02-02 @ 15:31:06
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: Erika

Recha! De lät inte gott ju!! >.< haha! x)



Men oh ja! De va kul! Å ödet är mycket bra på att retas ibland! ;)

2011-02-02 @ 22:54:07
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0