UtOchIn.

Nej men tjenare tjenare, saknat mig?
Ohja det ser jag att ni har enligt min statistik era nyfikna jävlar ;)

Har varit i Gäddede/Jorm hela påskhelgen. Riktigt gött :) Råkade bli en 4dagars.. Men det är ju bara påsk en gång om året ;)

Förutom då det blev utgång på kvällarna så har det kanske inte hänt så mycket, serena fixade mina naglar, Vi grilla korv och hamburgare i Jorm och sålde då det var pimpeltävling på påskafton. Har även myst sjukt mycket i solen, gått nattligt promenader helt själv i mörka jorm (deeet var liite små läskigt ja) och hann även få besök av tokIda som åkte massa mil för att träffas :)

Lite bilder då?
Okej då :)

 
Serena dutti ;)


Serena duktig igen då hon jobbade lite på campingen :) Jag var ju faktiskt också duktig för jag hjälpte till ;)

Peter försökte nalla från jossans vin.. :p

Här ser vi en skymt av Goefterrätten jag och serena hade gjort! MUMMA!

söta flickor!!

Nej nu får det räcka.
Nu ska jag lägga mig och deppa för att mitt sällskap somnade i soffan!

God natt :)
Hoppas ni har haft en fin påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0