På min gata i...

..stan!
När jag bodde i örebro var min största sysselsättning att sitta på balkongen och glo på alla slags utryckningsfordon. Detta händer ju dock inte så ofta här på lilla frösön då det inte är lika befolkat och jag har inte så bra utsikt.

Men ikväll fick jag se något jag aldrig har sett förut!


Att det står en ambulans och två polisbilar där ser väl alla? ;)

Iaf, i detta stadie var det lite spännande :D

Sen åkte ambulansen och då kom det... en likbil!
KUL.
not.

Nu är jag rädd!
Känns olustigt att en död människa har legat i huset bredvid.. och hur dog denna människa?

AJa.. ska inte fundera på detta när jag ska sova alldeles ensam......
Nu när jag tittar ut ser jag bara en sketen audi! HAHAH!

--

Fyfan vad jag är nöjd med livet ska ni veta, på tal om ingenting! :D
Nu ska jag försöka packa lite sen sova!

God natt..


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vilka funderar du har lilla vännen! :)

2011-04-08 @ 12:46:49
URL: http://glaajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0