Högre upp än marken.

Helgen har varit rätt grym faktiskt! :D

Har träffat bästaste serena och peter osv :D hihi. Vi har hunnit shoppat massa skor! :D


Hittade Ida då hon försökte ta kort på sina nya skor ;) hihi.

I fredags som sagt så jobbade jag. Ida och jag var helt slut när vi kom hem och la oss! Gääsp! Lördag morgon väckte serena oss med att komma på besök :) Blev fika på törners sen en snabb sväng runt stan :)

Sen blev det lite fix då ida skulle iväg och jobba klockan 4 och jag och serena skulle möta upp Ullis :) Har nog aldrig haft så roligt en lördagkväll, satt still i en soffa i 3 timmar! Det var hur kul som hellst... ;) Men sen så, det var trevligt :)


Ullis och Serena som precis hade blivit sminkade! :)

Sen blev det full fart, har aldrig varit så hungrig som jag va då!

Kvällen bjöd på godricka och underbart sällskap! Hängde en sväng på jobbet sen iväg på g3.

Min outfit för kvällen.. hehe! ;)

På söndagen var det bara att vakna och börja om då det blev en öl eller två med jobbet!

Nej nu ska jag storstäda!!

-Man ska ta vara på den underbara tid man får, man vet aldrig hur plötsligt den kan försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0