Kräsen?

Nu kommer vi till sanningen här. Sanningen om mitt hemska kärleksliv ;) haha. Det livet är faktiskt rätt komiskt om ni frågar mig, nu ska jag inte avslöja alla mina förhållanden jag har haft men jag tror minsann att dem skiljer sig en gnutta från eran. Jag har varit med om det mesta. haha.

Jag har kommit på att jag må vara en usel flickvän (dumt att erkänna kanske, hur många ragg får jag nu då?;) haha). Nej men jag har blivit mer dumpad än dumpat.. hm vänta nu, jag tror aldrig att jag har dumpat? xD Ja det lär ju bara innebära en sak, fy fn vad kass jag är! ;) Eller så är killarna för dumma att inse vilken klippa jag är! ;D

Som Vicky sa till mig en vacker dag på sörgård (haha?). - Alltså jag måste erkänna att du har otur med dina killval.. TACK I KNOW! ;p

Jaja nu till det jag tänkte skriva om, jag ska bli kräsen! Inte ta första bästa ni vet :p hehe.

  • Vältränad (alltså snygg kropp)
  • Mörkhårig lite halvlångt
  • Helst mörka ögon
  • Grym klädstil
  • Kan sjunga eller/och spela gitarr!

Tror ni jag kan hitta honom eller får jag gå singel och sökande resten av livet? ;)

Man kanske inte ska ha för höga krav heller? Men något jag verkligen ska försöka med är att gå vidare från "de gamla raggen"... Det blir så lätt att man faller tillbaka.. Detta kan dock bli svårt! Men vem vet vad som händer i framtiden? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0