Här och Där

Igår vaknade jag upp i ström, imorse vaknade jag i min säng i Örebro. Jag börjar bli van att flänga omkring hit och dit.. Och ingenstans.

Har haft en spännande vecka uppe i Strömsund. Har känt både glädje och hat. Folk förändras tyvärr, känner att det även är dax för mig nu. :)

Fredagen var i alla fall underbar! :')


Fredagsoutfit.

Sandra, Linnea och Emma :D

Gänget! <3

Emelie och Linnea ;)

Jag, Erika och Sandra :D

Serena och Linnea :D

Jobbade i baren en sväng ;)

Linnea och Erika :)

Underbart galen kväll, det var verkligen var jag där hade jag kul?

 

Tydligen blev jag och serena förföljd av en läskig gubbe och vi gömde oss bakom ica sen ramla hon utanför apoteket på vägen hem. Bara så att ni vet. Dagen efter såg jag även min samtalslista... Stackars människor jag har ringt.. -.-

 

Men lätt värt det, dagen efter (lördag) Så blev det först en fika på ica sen dog vi hemma hos jahn resten av dagen tills vi fick för oss att fara till Östersund.


Bakisbordet.
Chips, dipper, ost, kex, vindruvor, glass, hallon, pizza.. Vi mådde gott! ;)
Och film på det :)

 

Orkar inte dra mer om veckan. Träffade lite vänner och så, hade det bara gott :)

Nu ska det förberadas för flytt i oktober. Ska bara lata mig och söka jobb som tusan! Bara så att ni vet!

Nu ska jag övertala mamma (kommer inte bli så svårt) att se mordkommisionen! :D
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Erika

Det var riktigt awesome!! :D :D Vi måste göra om det! :D

2010-09-01 @ 22:51:58
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0