19.09

Tar ett steg framåt och två steg bakåt.

Vissa dagar känner jag att jag kommer att klara alla motgångar, eller nja alla dagar känner jag att jag kan klara det. Men vissa dagar behöver jag mer energi och styrka än andra.

Just nu behöver jag mina underbara flickor, ni vet exakt vilka ni är!

Vissa dagar känner jag att.. Jag ska inte ens ödsla en liten tanke eller lägga energi på meningslösa saker, typ killar. Vad ska man ha dom till när man har underbara vänner?

Nej nog om detta nu till något annat! :)

Tog denna bild då jag jobba idag!
Dom ville nästan inte att jag skulle åka och lämna dom.. Trivdes sjukt bra ute på travbanan i Örebro! Jag skulle höra av mig diiiirre om jag skulle komma till örebro :p hehe.

Jag orkade faktiskt nu tömma mobilbilderna så bjuder nu på lite smått och gott! :)

Mamma hade en hyrbil då hon åkte uppåt i landet och jobba förra veckan, COOL NYCKEL! :)


I fredags var jag tvåbarns mamma ;) Dom var så snälla så :) Kommer saknar dom!


I lördags var jag hos Emma och drack vaniljlatte med badskum ;)

Nej nu orkar jag inte fortsätta..
Nu ska jag.. Nej jag vet inte vad..
usch.

Ny planering för imorgon men ändå oklar: vakna, duscha, träffa Nattis 11.30 och äta, åka till Nora och hämta släpkärran (ska köra med kärra för första gången i hela mitt liv!), åka hem och packa in allt i bilen, ev åka och hämta mamma i Loka eller om hon får skjuts hit. sen... ÖSTERSUND!

Pusshej!

Kan du inte bara förstå att jag behöver dig.


Kommentarer
Postat av: Erika

<3<3<3 Finns här! Bara att slå en pling! Annars puffar vi ju rätt bra på varandra! ;)



Sant de där om killar...fan...dom ställer bara till en massa känns det som ibland.. :/ Men men.. på nått sätt kan man inte va utan dom ändå..



Kör försiktigt så syns vi rätt snart! ;) :D

2010-09-28 @ 20:11:15
URL: http://ewreka.blogg.se/
Postat av: Erika

((Såg att du hade kommenterat nu! ;P))



Jaw ja hoppas det iaf! <3

Oj! Men de klart du får komma! Jag är ledig hela veckan.. så du får gärna komma in om du vill! :D Ja kan ha mobilen med ljud på ifall att! :D

2010-09-28 @ 20:14:39
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0