18.19

Visst blir man lite deprimerad när man ligger ensam hemma och är sjuk och tycker synd om sig själv? Eller är det bara jag som känner så? :p

Det regnar även ute, det kan inte bli bättre än så här.

När jag är ensam och uttråkad så snokar jag runt väldigt mycket på internet, för mycket. Vissa saker kanske man bara ska ge fan i att ta reda på. Vissa saker mår man faktiskt bättre av att inte få veta. Men nyfiken som jag är så finns det inte mycket att göra åt den saken, jag får skylla mig själv och ta den hårda sanningen!

Bättre att må dåligt av sanningen än lycklig av en lögn! Hell yeah! :D


japp, jag kom nyss på att jag har faktiskt en kamera i datorn. Bäst att utnyttja den då.. ;) såg även på bilden att min fina dalmatinsamling har ramlat ner från fönstret..

Hoppas på att min huvuvärk går över snart.. Då ska jag städa rummet hela natten! :)

Serena lyser upp min deppiga fredag med samtal om skor på msn, I like it. På tal om msn loggade en falsk snubbe in precis...

Aja, hoppas ni har en trevlig fredag kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0