17.20

Jag ogillar att vakna, ogillar alla avstånd och ogillar att göra vuxna saker.. Kan lika gärna gå och lägg mig igen. / min fb status just för tillfället!

Vaknade nyss och kände, mmm så skönt livet är!
Vaknade nog verkligen på fel sida så får väl känna så här tills jag somnar ikväll igen :p

Det var kämpigt att ta sig upp halv 4 imorse om ni ville veta.. Men man vaknade till lite i bilen efter att vi var på väg att köra på fel sida mitträcket (y) HAHA.

Igår kväll var i alla fall kul att jobba :)


Där höll jag till ;)
pommes, hamburgare och tjockkorv, det är min grej!



Fick en cdskiva också, fint fodral iaf! ;)
Musiken är typiskt bakgrundsmusik på tex ett cafe! :p

Nej nu ska jag göra något vettigt.
Kanske..

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0