The true..

Börjar dagen med..

                    FEM sanningar om mig själv.

  • Jag har flyttat 15 gånger i mitt liv, som jag själv kommer ihåg.

                                                                                                   

  • Jag har inga "riktiga syskon" men 5 halvsyskon! :)

 

  • Jag är faktiskt galet kär, även fast jag inte riktigt vill erkänna det för mig själv. Men han är den finaste jag någonsin har träffat! ;)

                                   

  • Jag ångrar min balkavaljer som jag hade till balen.

 

  • Jag "samlar" på nyckelband! :p

                                  


God morgon underbara måndag, en ny vecka med nya upplevelser! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0