Gott och blandat :)

Nu sitter jag ensam i min nya lilla egna lya. Rätt härligt faktiskt! :) Kom hit natten mellan onsdag och torsdag, igår packade vi bara upp och handla. Idag har det varit finliret, nu är det fint!

Vinkade av min mamma vid lunch, hoppas hon kör försiktigt hem! <3

Bilder från i Onsdags.

Första gången jag körde med kärra, fick fickparkera också, gick bra!! Helt okej parkering! :D dock lite långt ut kanske.. :p


Medans jag väntade på att mamma skulle komma hem så bar jag ner allt i trappuppgången, det var träning ;)


Mitt rum blev såhär tomt när jag var ute med allt som skulle! Bara vapenskåpet som saknas men det kommer upp om några dagar hoppas jag :)

Här kommer lite bilder från min egna första lägenhet! :)
Den var ju möblerad så alla "stora" saker fanns redan!







Vad tycks? :)


Utsikten är det inget fel på :D

och en bild jag tog när mamma tog lite bilder innan hon for idag :)

Fiiin vädret har jag haft hittills, skönt! :)

Nu ska jag fixa lite, vid 8a kommer Serena! :D
Ciao

Kommentarer
Postat av: Jossan

mysigt värre ju! :')

2010-10-01 @ 19:54:41
URL: http://glaajossan.blogg.se/
Postat av: jojjo

du verkar ha det hur fint som helst! Måste komma å hälsa på nån dag :)

2010-10-02 @ 01:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0