Efter regn kommer..

Nej men usch vilken dålig dag det här har varit!

Jag hatar facebook!
Jag sitter och lyssnar på sorlig musik och tittar igenom bilder på min stora kärlek som jag aldrig kommer att få!

Hoppas det går över tills imorgon i alla fall.
Jag känner mig inte hel då jag inte får träffa mina vänner varje dag. Jag menar förut bodde jag tillsammans med min vänner i 3 år på olika nivåer.. Nu har jag inte träffat någon jag känner sen i lördags :O Vem vet när nästa gång blir..

I miss you.
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra Lind

re. den skulle komma ut i butik v.42, så jag ska hålla ögonen öppna!:)det ska bli spännande att smaka den!

2010-10-21 @ 09:00:48
URL: http://sandrahlind.blogg.se/
Postat av: Erika

De e då man ska he på glad musik å baka en kaka! :)

Men ja tycker oxå att de e konstigt att inte träffa alla hela tiden längre.. men men... life is life..



<3

2010-10-21 @ 11:53:18
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0