16.42

Är så fruktansvärt trött idag..
Jag förstår inte.

Aja, råkade stöta på en journalist från ÖP när jag var nere på stan förrut sååå, läs inte tidningen imorgon. Jag har aldrig ens varit inne i Lindex huset innan det brann.. :p haha. Så vad jag babblar om det vet jag inte.

Bara så att ni vet.

Jag ska nog ta mig en apelsin sen blire two and a half men!! :) Inte alls fast i den serien inte.. Känns nästan som jag lever i Malibu och väntar på nästa överraskning. haha.

Bjuder på en myskobild på mig själv också.

Men louise är söt iaf ;)

Ska lägga mig tidigt ikväll så det går fortare tills imorgon! ;)
Imorgon.. ja imorgon hoppas jag på en intressant dag!! :D

pusshej så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0