12.14

Underbar morgon!
Somnade lite för sent igår.. Det vill säga att när mamma ringde kl 8 imorse så var det på tok för tidigt! Aja efter det samtalet så ringde det en snubbe sen sov jag en stund sen ringde en snubbe till.

Och poff så såg det ut såhär!

Nog att det var trångt i hallen/köket innan men..

Att gå på toaletten är ju som värsta hinderbanan, att göra frukost var också kul! :p

Lyckades iaf somna om lite halvt efter jag fått min 100 kg stora kärlek.

Vaknade bara till då grannen bytte däck på bilen, grannens hund skällde, grannens mobil ringde och när det har kommit flygplan stup i kvarten.
(inte samma granne :p)

Skön start på veckan!! :)

Nu ska jag finilura ut hur jag ska få bort klumpen till den plats där den egentligen ska stå..
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0