101031

En dag närmre lördag!


Och inatt drömde jag så skumt! Jag drömde endast om strömsundsfolk, vi tjejer som bodde tillsammans hade bestämt oss att flytta till större så att alla skulle få ett eget rum! Lustigt så fick jag ändå sova i vardagsrummet :( HAhah. Aja och medans vi flyttade så var det massa folk hos oss hela tiden och sen var vi iväg på en fest och där hände det så sjuka saker...

Sen skicka serena sms och väckte mig!! :p

Men jag blev nästan rädd för denna dröm, det var liksom alla människor som man förr brukade träffa varje dag osv. Allting var så himla troligt!

Nejnej jag saknar inte alls ström.. ;)

Aja, bak med klockan en timme idag. Det betyder att jag har en timme extra att försöka fördriva.. Drygt! Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Blir väl säkert lite film och så.

tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Jessica & Paula ♥

Fin blogg !

Allt bra? :)

2010-10-31 @ 12:49:20
URL: http://extraspeciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0