101027

Åh vad jag skulle vilja ha en bil NU!
Det blåser och regnar ute.. Och jag ska ta mig till skyttehallen med mina grejer ikväll.. Känner redan hur jobbig promenaden kommer att bli.. Eller om jag byter buss på centrum så kommer jag lite närmre, men lika jobbigt att byta buss med all packning som att gå i storm. typ! Aja får se hur jag gör helt enkelt..

Just nu tvättar jag och en diskmaskin är även igång! :)

Fick paket idag! :D
En liten ledtråd till min utklädning till halloween! ;)

Svårt att gissa va? ;)

Nu ska jag gå och plocka ut köttfärsen ur frysen, blir spagetti och köttfärssås sen! :)

pusshej.
Se min fina gästbloggning hos serena också ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

jag ska på halloween fest på lördag och ser nu att jag nog kommer att vara något liknande ;P ovanligt att du och jag tänker likadant?! xD

2010-10-27 @ 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0