101022

Alltså, det är snart november :o
Men jag gillar't! ;)

Igår jobbade jag för första gången på några veckor. Hehe. Kväll också, dum som jag var hade jag tvättid kl 10 idag så ingen sovmorgon.. Blir jobb ikväll och imorgon också! :D Så på söndag kommer jag vara mer eller mindre död. Fast skönt att få börja komma igång igen och tjuvstarta lite innan man börjar jobba på krogen då det kommer bli ett helt annat tempo..

Aja, under veckan har jag letat efter ett lepsyl..
Jag hittade det nu när jag skulle hänga min tvätt (Y)


Helt tomt.
Smartjag.

Nu ska jag ät frukost sen vänta tills tvätten är klar, då ska jag lägga mig och försöka sova en timme eller två :p hehe.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0