101020

Oups ingen uppdatering på hela dagen har ni kanske märkt.

Jag drömde om maaassa björnar inatt och massa gamla tanter :o Rätt mysko, var tydligen påfrestande att drömma om det, för när klockan ringde vid 10 och jag skulle upp och tvätta så stängde jag av klockan och somnade om. Så ingen tvätt idag.

Just nu har jag skytteträning. Men kände verkligen inte för det. Så inge skytte idag.

Dagen har bestått av att diska och städa och laga mat.
Fast mest bara tyckt synd om mig själv.
Det kommer såna dagar ibland tyvärr.

Ska försöka sova tidigt ikväll i alla fall, sådär så man nästan hoppar upp ur sängen imorrn! ;)

Hoppas ni har haft en bättre dag! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0