101018

Hej hopp, det är måndag och ja jag lever! :)

Helgen tillbringades mestadels i strömsund. Kom dit i fredags och spelade tv-spel med emelie och jahn i alldeles för många timmar men det var tokkul! :) Lördagen så tävlade jag två gånger, gick inte alls så bra men får helt enkelt skylla mig själv. Men var roligt att träffa lite folk man inte sett på ett tag :)

Åkte hem i lördags kväll, somnade typ direkt då jag la mig.

Igår alltså söndag hade jag dunderhuvudvärk så låg i sängen hela dagen! (y)

Idag har jag varit på möte med jobbet, sett schema osv. Träffade några av dom jag ska jobba med. Längtar tok mycket tills det drar igång!! :D Mötet tog lite mer än 3 timmar och vi satt på ett fik.. Det blev några koppar kaffe om man säger så :p hehe. Men som sagt, KANON!



Resten av dagen ska jag ta tag i lägenheten, usch ser hemskt ut. Laga lite mat hade jag tänkt också! :)

Tjollahopp.

Idag börjar jag om, jag går vidare och glömmer allt bakom mig.

Kommentarer
Postat av: Erika

Man började ju som undra.. vart alla uppdateringar tog vägen! ;)



2010-10-18 @ 16:53:06
URL: http://ewreka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0