Sista ordet om dig

Detta är det sista jag tänker göra som handlar om dig. Efter detta inlägg så finns du inte längre för mig.

Tänkte bara säga att dom enda orden jag hör i huvudet är: (hon = JAG)
- Hon förstörde min kväll
- Hon är så jävla tjatig och fattar inte att jag vill bli av med henne
- Hon är så jobbig
- Kom hit och låtsas va min tjej så att jag slipper henne

Samtidigt hör jag:
- Det kan bli vi, förlåt för att jag är så svår
- Du måste vara stark och visa att du vill


Båda konversationerna handlar om mig under samma tidpunkt på dygnet av samma kille. Det är inte mig det är synd om. Det är honom, hör bara hans tveksamhet, han har ingen aning om vad han vill!

En gång för alla JAG VISADE VAD JAG VILLE, men tydligen räckte det inte men ändå så var jag tjatig. Jag fattar verkligen inte!

NOG OM DETTA, JAG BÖRJAR OM NU :)
Ville bara få ur mig detta.

Kommentarer
Postat av: emelie -

killar är bara till besvär, har du inte lärt dig det än ?? :)

2010-11-15 @ 22:03:57
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0